2014-05-14
 07:01:00

Gårdagens aktiviteter :)

 
 
Vi har varit i mörkrummet igår igen :)
Jag träffade  "grannen"  när jag var på väg dit så vi pratade lite, längesen man såg honom :)
 
Sen när vi kom in och började framkalla så krånglade det för både mej, Maritha och Helge. Mina bilder blev alldeles för ljusa. Det spelade ingen roll hur jag gjorde. På slutet blev det lite bättre iaf så jag har väl några normala bilder med mej hem :P
Maritha's bilder blev för mörka istället, men några blev bra för henne med. Helge hade lite problem med sin förstoringsapparat, den var lite mer komplicerad än dom som vi använde.
 
Efteråt åkte jag o Helge tillbaks till Grängesberg och så var jag på jobbet i några timmar, sen vid 14 var det dags för utvecklingssamtal med flickorna.
 
Sen hämtade vi Pontus och åkte hem, och nu på eftermiddan har vi varit ute på baksidan o lekt. Pontus stack iväg till stora lekparken så då var vi där en liten stund också :)
 
Vi åt sen när Daniel kom hem o sen gick jag in o la mej på sängen för jag blev jätteyr helt plötsligt. Och när barnen hade gått o lagt sej somnade jag! Klockan var väl typ 8 eller nåt. Nu är vi nyvakna o håller på o fixar oss inför dagis o fritids o jobb :)
 
Hörs sen
Kramar
 
 
Framkallningsvätskor
 
 Förstoringsapparaten och mina negativ :)
 
 
Att hoppa i vattenpölar är jättekul :P
 
 
Funderar på något
 
 
Berättrar något :P Kul min haha
 
 
Klättrar i tåget...
 
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: