2014-05-14
 19:52:00

Lekparken :)

 
 
Vi gick ut en stund på eftermiddan idag med när jag hade hämtat barnen :)
Det var ju fint väder så det var lika bra o passa på!
Jag hade först tänkt åka till Kyrkvikens lekpark men vi tar det en annan dag istället.
 
Först var vi på baksidan o lekte men sen gick vi till stora lekparken en stund. Barnen åkte mest rutchkana så jag fotade lite under tiden :)
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Milla
PUBLICERAT: 2014-05-15, 13:28:11 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Ta mä barnen å kom å lek här.
Skulle Alice gilla. Å sandlåda finns de :)

Svar: Ja vi får göra det någon dag när det är bättre väder :) Vilken gata bor ni på? Så jag vet var jag ska gå :P Ja det tror jag mina barn skulle tycka vara kul också :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: