2014-05-22
 23:34:00

Vårruset :)

 
 
Nu på kvällen har jag, Ylva, Ketty, Victoria, Patricia, Vanja och Ronja gått vårruset :)
Och det gick bra, även om jag är helt slut nu och fötterna ömmar som sjutton!
Jag kommer kanske inte kunna gå normalt imorron men men, sånt är livet :D
Vi kom hem alldeles för en liten stund sen så nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova...
Kramar
 
 
 
En lite halvsuddig bild på Blossom och nån mer...
 
 Lite andra vårrusare :)
 
Nästan alla som var med, men jag fick ingen bild på Ronja...
 
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-05-23, 10:55:45

Grattis till genomfört lopp,hoppas du inte fick för mycket skavsår.

Svar: Tack :) Fick lite skavsår vid lilltårna och så hade jag ont under fötterna hela kvällen igår, men nu har det värsta gått över :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: