2014-11-01
 07:23:00

Jobbdax...

© Soffiloffis
 
Idag börjar jag alltså jobba :)
Det känns såååå nervöst, jag har ont i magen!
Men det blir nog bra när jag väl kommer in i rutinerna där :)
 
Jag träffade ju mina blivande arbetskamrater igår och dom visade mig runt lite grann... och det verkar som att jag kommer göra det mesta förrutom att laga mat, den delen sköter killarna.
 
 
Igår kollade jag på spökerier på aftonbladet :) Anna Book, Kissie och Samir blev inlåsta i Prästgården nånstans i jämtland. Dit har jag länge velat åka så det gjorde programmet extra intressant för att dom var just där :)
Och det hände lite mysko grejjer...
 
Ah dax o dra nu tror jag...
Kram
 


Jenny Nodén
PUBLICERAT: 2014-11-01, 10:12:03 | URL: http://www.datajenny.se

Var någonstans har du fått jobb.

Svar: På sporthallens café :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: