2014-09-01
 14:46:38

Gamla grängesberg

 
 
Nu har jag varit inne i stan o fotat caféet. Det gick bra, dock visste inte ägaren att jag skulle komma så jag tror han blev lite ställd mitt i all stress.
När jag var klar med det sms:ade jag mamma och så kom hon o tränade tillsammans med mej, och efteråt körde hon hit mej till jobbet :)
När jag kom hit bjöd Karin på äppelkaka/paj :) Gött!
 
Och nästan direkt efter fikat gick jag, Maritha och Magnus in till gamla grängesberg o fotade lite allt möjligt. Det såg lite annorlunda ut nu mot sist vi var där, mycket mer grönt på marken t.ex. så på vissa ställen var det riktigt svårt o ta sej fram.
 
Nu är vi tebax på jobbet igen iaf :)
Jag tänkte strax kolla igenom alla bilderna. Tur att jag tog med båda kamerorna för minnet i första kameran tog ju slut nästan direkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
© Soffiloffis
 


mams
PUBLICERAT: 2014-09-01, 16:30:04

Vilka fina bilder,men den första det ser ut som vita träd står dom under vattnet eller är det bilden som luras?

Svar: Tack :) Nej det är vita träd där, jag tror dom har dött så det är nog därför dom är vita.
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-09-03, 08:52:29 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Så vackert:D
Vill så gärna dit jag med:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: