2014-09-03
 11:19:11

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
 
Daniel åkte tillbaks till Västerås redan vid 5-tiden imorse...
Sen vid 6.30 gick jag o barnen upp, och sen åkte vi till dagis o fritids en stund senare.
Lämningen av Pontus gick jättebra idag, jag fick två kramar och sen gick han in o lekte :)
 
Nu sitter jag på jobbet... jag känner mej jättetrött även fast jag la mej rätt tidigt igår!
Jag har nyss varit ute o fotat lite bland blomlådorna som står här utanför :)
Det känns som jag behöver inspiration, den har trytit i flera veckor nu =/
 
Jag började förresten kolla på Breaking Bad igår :)
Det verkar vara en bra serie det med!
Pretty little liars har jag tittat ifatt nu och tydligen är det säsongsuppehåll just nu, så dom nya avsnitten kommer inte förrän i januari nån gång =/
Tur att The Walking Dead snart börjar igen :P
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: