2015-05-09
 22:55:09

Kalaslördag :)

Isabelle spelar bandy med Noa :)
 
Nu har vi varit hos Trisse på kalas :)
Ketty o Sören var där när vi kom så jag fick en födelsedagspresent av dom i efterskott :) Ett presentkort på cyberphoto :)  Tack så mycket igen (om ni läser det här) :)
Jag tror jag ska köpa en ringblixt för presentkorten jag har fått... det eller mellanringar? Jag har lite svårt o bestämma mej men en ringblixt verkar man kunna använda vid porträttfoton också, så det lutar åt det :)
 
Vi blev kvar hos farbror Thomas i några timmar, så vi var inne ett tag och åt tårta :) sen gick vi ut o lekte ett tag o sen in igen...
Trisse bjöd på mat på kvällen o så drack vi lite kaffe innan vi drog hemåt.
 
Det blev en sväng in på Coop inne i stan först också :)
Men vi kom hem vid 21, så då blev det sovdax för barnen direkt...
 
Just nu vet jag inte vad jag ska göra... spela lite kanske?
 
 
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: