2015-10-05
 12:43:00

Monday :)

 
 
Jag är på jobbet :)
Vi har haft städdag idag och så käkade vi kladdkaka till förmiddagsfikat... gött!
 
Nu håller jag på o fotar, skriver in Gullmaris pappas dikter i datorn och ska googla grangärdebygden så vi vet vad vi ska fota nästa gång vi ska dit :) 
Det är mycket på G nu :)
 
Men batteriet i min kamera dör direkt nu för tiden så det känns som jag laddar det mer än jag hinner använda det. Tror det börjar bli dags o skaffa ett extra batteri...
 
Ah, dags o jobba vidare
Hörs sen
Kram
 
 
 
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-10-09, 23:03:29 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Så vackra bilder :-) jag skulle icke klara mig utan mitt extra batteri :-p

Svar: Tack :) Nej det känns som det börjar bli dags o skaffa fler så man hinner ta några bilder iallafall innan det är dags o ladda igen :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: