2016-07-08
 22:09:00

Semester :)

Västansjö hytta
© Soffiloffis
 
 
Idag var sista jobbdagen innan semestern :D Woohoo!!
Men det ringde en kärring och var sur över att vi hade tagit med Västansjö hytta i foldern över Grangärde, för det var tydligen hennes tomt o då skulle hon få en massa turister springandes där.
Men det är ju ett turistmål, den finns med på Grangärde Hembygdsgårds hemsida som turistmål och så sitter står det en skylt med turistinformation och en parkbänk m.m. Plus att kommunen har rustat upp hyttan med hjälp av EU-bidrag. Gnälliga kärring!
Men men, vi får väl försöka släppa det o ha lite ledigt nu istället...
 
Annars har vi delat ut Grängesbergsfoldrar till Gulf, Maritas Pysselbutik, Stopet, Mojsen m.m.  Och frostat av kylen o ätit tårta har vi också gjort :)
 
När jag kom hem spelade jag en stund, sen var jag tvungen o lägga mej o vila lite. Jag sov ju bara typ 2 timmar inatt så jag var alldeles yr i huvvet av trötthet :)
 
Nu ligger barnen o sover.
Det blir snart samma för mej med...
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: