2016-03-09
 08:19:22

Onsdag!

 
 
Jag har lämnat barnen för ett tag sen och snart är det dags o hämta tjejerna igen för dom ska till tandläkaren idag. Sen efter det ska jag boka tid till mej själv så dom får dra ut mina onda tänder så snart det går...
 
Så ska jag tebax till jobbet när det är klart o idag är det jobbmässa inne i stan, så den ska vi på. Det känns ju inte sådär superkul direkt, men arbetsförmedlingen håller säkert koll på nåt sätt om man går på den så det är väl bäst o göra det då...  Plus att Per-Ragnar ville att jag skulle fota lite där inne, så det kan ju vara kul iaf :)
 
Jag tog hem blixtarna igår igen o tänkte fota barnen, men dom var inte riktigt på humör så det blev inget med det. Får göra ett nytt försök ikväll kanske :)
 
 
Tjejerna för några år sedan :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: