2016-03-17
 08:26:59

Thursday

 © Soffiloffis
 
Morgonen var lite förvirrande ... För klockan ringde kl 6 som vanligt, så då ställde jag om den till kvart över och somnade om och så ringde den då igen, så då vaknade jag och ställde om den till tjugo över. Sen blev jag orolig för det lyste inte i akvariet som det brukar göra när Daniel har kommit hem, så jag kollade till på klockan, då var den bara 6! Men jag hade ju ställt om larmet två gånger... drömde jag bara? Eller hade det ringt och jag hade tryckt på röd lur? Det går ju inte o se om nån har ringt om man trycker bort samtalet så jag vet inte... Tillslut hörde jag iaf att Daniel kom hem så då gick jag upp :)
 
Men men, nu har jag skjutsat barnen till skolan och dagis och är på jobbet.
Jag har haft sjukt ont i ryggen både igår och idag, jag har knappt kunnat gå normalt, så imorse bestämde jag mej för o ta handväskan istället för den tunga ryggsäcken. Troligtvis har jag burit för tungt så det har blivit en belastning för ryggen tillslut.
 
Idag ska flickorna hem till en kompis efter skolan :)
Det blir nog roligt för dom!
Sen hämtar vi dom vid 18 :)
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: