2017-04-03
 14:43:39

Monday afternoon...

© Soffiloffis
 
Jag är på jobbet och känner mig på ovanligt bra humör idag, kanske för att jag börjar få tillbaks lite fotoinspiration :) Så härligt!
Igår satt jag fast på Youtube hela kvällen, jag hittade en jättebra youtuber som heter Peter McKinnon han både filmar och fotar och gör så sjukt fina filmklipp, särskilt dom han har på hemsidan.
 
I helgen har jag haft skitont i höften av någon anledning, jag kunde knappt gå ordentligt i lördags, varje steg kändes som knivar! Nu har det iallafall gått över som tur är :)  Idag tror jag att jag ska ta med barnen ut och fota dom lite, om dom vill :)
 
Imorron har vi utvecklingssamtal med flickorna, och på fredag (tror jag det var) ska Isabelle till tandläkaren.
 
Aja, dags o jobba vidare
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: