2017-11-09
 12:57:18

Torsdag :)

 
 
Idag är jag tillbaks på jobbet igen :)
Så på förmiddagen har jag fotograferat Francis i studion, han behövde nya passfoton så när han frågade om jag ville hjälpa honom med det tänkte jag att jag kunde göra ett försök iallafall :)  Och jag tror det blev rätt bra.
Det var krångligt o skriva ut bilderna bara, hur jag än gjorde så blev det fel format. Men tillslut så :)
 
Nu har vi haft lunch och sen ska jag fota lite mer i studion tror jag, självporträtt den här gången. 
Men jag hittar inte fjärrkontrollen bara, jag vet inte var jag har gjort av den =/  Tror jag har letat igenom alla fack i väskan o kollat här på skrivbordet, så den kanske är hemma då... Får leta vidare.
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
Francis
© Soffiloffis
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: