2017-10-17
 13:11:00

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
Igår kväll när jag skulle gå o lägga mej var min mobil spårlöst försvunnen, jag letade överallt men nej den var borta. Jag fick lite smått panik eftersom det är den jag använder som väckarklocka, och Daniel hade redan somnat så jag ville inte väcka honom så han kunde ringa till den. Tillslut letade jag reda på nån gammal hederlig väckarklocka istället och så jag ställde den o skickade ett facebookmeddelande till Daniel om vad som hade hänt. 
Imorse hade han hittat den iallafall så den låg bredvid mig i sängen när jag vaknade :) Pjuuh!
 
Nu är jag på jobbet och vi har haft spanskalektion idag igen. Vi fick lära oss klockan lite grann o räkna till tjugofyra bland annat. 
 
Vid 14-tiden kommer Daniel o plockar upp mig för vi ska på utvecklingssamtal med Isabelle o Julia :)
 
Hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: