2018-08-31
 20:53:00

Fredag...

© Soffiloffis
 
 
 
 
Idag jobbade jag sista skiftet på Text o bild...
Får se vad som händer sen.
 
Nu på kvällen åkte jag, Daniel o barnen till Sibylla.
När vi hade satt oss för o vänta på maten kom det in en gubbe och bad några andra gäster ringa polisen. Han var uppenbart full eller nerdrogad och kunde knappt stå på benen. Gästerna frågade vad som hade hänt, varför de skulle ringa polisen men fick inget riktigt svar, han stod bara där och vinglade.
 
Strax efteråt kom han och satte sig vid vårat bord och tyckte att vi skulle ringa polisen. Hela familjen tyckte situationen kändes hotfull och otäck och barnen blev jätterädda. Daniel försökte fråga honom varför vi skulle ringa men istället för att svara blev gubben arg och började hota oss. Han sa bland annat att om vi inte tog barnen och stack därifrån fort som fan så skulle något hemskt hända.
Så vi tog barnen och gick!
Daniel var arg så han skakade, jag var mest skärrad över hur han betedde sig och orolig för barnen!
 
När jag o barnen hade satt oss i bilen började en av tjejerna gråta av rädsla, sen kom securitas och tog med gubben ut, och inte långt efteråt kom Daniel med maten så då åkte vi hem. Jag antar att polisen kom o hämtade den där mannen sen...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: