2018-08-20
 08:54:00

Måndag morgon...

 
 
Jag är tebax på jobbet efter en lika kort helg som vanligt...
När jag vaknade imorse var Daniel fortfarande kvar hemma, han går ju förmiddag den här veckan så jag blev lite förvånad. Men sen berättade han att grannen hade stått utanför vårat fönster o pratat jättehögt ett bra tag runt kl 1 inatt, så han kunde inte somna och därför hade han försovit sig. Så sen när jag klev upp åkte han till jobbet.
 
I helgen åkte vi till Borlänge o köpte en massa nya kläder till barnen, och lite till oss själva också. Dom har vuxit ur det mesta av det dom hade så det behövdes verkligen. Sen köpte vi nya skor till hela familjen och jag köpte en ny extern hårddisk. Så just nu håller jag på o lägger över bilder till den :)  Vill ju gärna ha kvar bilderna jag har tagit på jobbet...
 
Hörs sen
Kram
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: