2018-08-12
 14:14:00

Söndag :)

 
 
Igår vid 22-23 tiden blev det ett himla liv... Grannen mitt emot och nån annan tjej stod nere vid porten och vrålade åt varann så det bara ekade i hela trappuppgången, samtidigt som någon av dom slog med ett järnrör i räcket. Jag tror dom höll på o skrek i säkert en kvart. Suck!
Så barnen var jätteoroliga och undrade vad dom höll på med, dom kunde ju inte sova i det där oväsendet.
Sen inatt drömde jag mardrömmar om skiten också...
Usch vad jag vill flytta härifrån nu!!!
 
Idag på förmiddan åkte vi till Ketty o Sören och så klippte Ketty mig, så nu har jag typ ner till axlarna, lite längre
kanske :)  Gud vad skönt o vara av med det där långa eländet!
Sen fikade vi lite och kollade på gamla bilder från när Daniel var liten.
Och efter det åkte vi upp till Victoria och tittade på hennes kattungar, gud så söta dom är! :)
Daniel o Victoria åkte ut o övningskörde lite när vi ändå var där och det verkar ha gått jättebra.
 
Nu är vi hemma o Daniel ska snart kolla på fotboll :)
Hörs sen
Kram
 
 
Kattunge 1
 
 
Kattunge 2
 
 
Kattunge 3
 
 
Mimmi (Kettys o Sörens kattunge) :)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: