2018-05-16
 08:19:00

Onsdag

© Soffiloffis
 
 
Igår åkte vi in till stan när jag hade slutat för dagen. Pontus behöver nya skor så först gick vi in på Gallerian, men det var så dyrt så vi gick vidare till Åhléns men dom hade inga skor alls till barn, inte vad vi kunde se iallafall. Så vi får åka till Borlänge nån dag.
På vägen hem åkte vi till Dollarstore. Barnen fick nya ryggsäckar och nya kepor, sen blev det lite annat också som det alltid blir när man går in där :)
 
När barnen hade lagt sej gick jag också o la mej, och jag tror jag somnade direkt...
Men ändå hörde jag knappt klockan när den ringde imorse, det var först när telefonen ramlade ner i sängen som jag vaknade. Då hade den stått o ringt i tre minuter... Jag tror jag måste byta väckar-signal på den.
 
Jag är så sjukt trött... hoppas det går över under dagen...
 
Hur som helst så är det superfint väder idag också så jag går ut lite senare :)
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: