2019-09-03
 08:43:01

Tisdag...

 © Soffiloffis
 
 
Igår hade jag introduktion i Engelska 6 och det gick bra, det enda som jag tyckte verkade jobbigt var att man eventuellt måste filma sig själv när man iscensätter vissa grejer och skicka in filmen till läraren. Jag gillar verkligen inte att vara med på bild, särskilt inte rörlig bild.
Förhoppningsvis slipper man göra det om man är på lektionen. Det är både en flexkurs och reguljärkurs så...
Sen blir det kanske lite krångligt på onsdagar när jag börjar klockan 8 och barnen börjar 8.30, så jag vet inte riktigt hur vi ska lösa det. Jag får försöka prata med läraren om det...
 
Idag har jag introduktion i Samhällskunskap. Men innan det måste jag till vårdcentralen med lite prover.
Och när jag är i skolan måste jag försöka komma ihåg o skaffa parkeringstillstånd!
 
Barnen börjar bli förkylda som sjutton =/ dock ingen feber än så länge så dom fick gå dit idag iaf.
Hoppas dom blir bättre snart!
 
Snart dags o åka
Hörs sen
Kram
 
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2019-09-03, 08:49:07 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

Går de inte att ha morgonfritids de dagar du börjar före dem?
Eller har de egen nyckel å kan slå följe å gå tillsammans till skolan?

Svar: Jag vet inte riktigt för vi har sagt upp fritids. För (särskilt) flickorna vill absolut inte vara där. Dom har tyvärr inte kunnat få någon nyckel än då vi bara har 2 st. Vi måste prata med hyresvärden så vi får göra några extranycklar :)Jag tänkte höra med läraren om det är okej om jag blir lite sen på onsdagar till en början. Varannan vecka funkar det för då går Daniel eftermiddag och är hemma med dom på morgonen, det är bara förmiddagsveckorna det krånglar till sig lite :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: