2021-12-20
 22:46:03

Måndag :)

© Soffiloffis
 
 
I fredags hade jag prov i Funktioner, det kändes väl helt okey den här gången när jag lämnade in det. Och det gick bra, jag fick E :) Skönt!
Men imorron har jag Nationellt prov på alla kapitel i boken och jag är skitnervös!
 
Jag ligger på gränsen E/F i både Ekvationer och Geometri så jag måste typ bevisa för läraren att jag klarar såna uppgifter och få så mycket poäng jag bara kan inom dom områdena... Så jag har pluggat extra mycket under hela helgen och både igår och idag.
Jag vill verkligen klara det här nu! Jag känner mig stressad som fan!
 
Annars går barnen sista dagen i skolan imorron innan jullovet.
Men Pontus har fått vara hemma i några dagar och han blir nog hemma imorron också för han hostar ganska mycket.
 
Sen den 23 ska jag till skolan o ha enskilt samtal med läraren om hur det gick på provet. Och efter det ska jag och Daniel åka o julhandla. Bättre sent än aldrig xD
Men vi får hoppas att vi hittar lite fina julklappar iaf :)
 
Nu ska jag strax sova
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: