2021-12-29
 10:42:00

Onsdag!

© Soffiloffis
 
 
Nu på morgonen fick jag ett samtal från arbetsförmedlingen. Dom tycker att jag ska hoppa på en yrkesutbildning som jag har 0 intresse av och strunta i högskoleutbildningen för att jag "kanske inte ens kommer in". Arbetsförmedlaren hade så sjukt nedlåtande och bitchig ton mot mig så jag blev riktigt förbannad :( 
 
Jag försökte få till det så att jag kunde ha yrkesutbildningen som plan B, ifall jag inte skulle komma in på högskoleutbildningen, eftersom jag fick det som tips av en annan arbetsförmedlare, men så fick jag inte göra för denna tant så då tackade jag nej.
Jag får väl antagligen någon slags bestraffning av granskarna på AF men då får det väl vara så då. För jag har inte pluggat upp alla mina betyg för att hoppa på en utbildning jag inte ens vill gå! Då var det inte värt allt slit i slutänden ändå...
 
Hörs sen
Kram
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: