2021-12-01
 12:59:28

Onsdag :)

© Soffiloffis
 
 
Här om dagen ringde jag till AF för att höra om mejlet jag fick från dom förra veckan, och det var inget spammejl utan jag skulle vara med på det mötet, så idag var det dags för det då.
 
Det var bara byggutbildningar, el-utbildningar och industriutbildningar de pratade om så jag är inte särskilt intresserad av det - inte alls faktiskt. Så nu lär jag försöka ringa o prata med handläggaren där så jag inte blir uttvingad på en sån utbildning när jag har bestämt mig för att söka andra utbildningar i vår. Plus att jag ju redan pluggar just nu... och jag vet inte när dom hade tänkt att man skulle börja om man ville gå nån av dessa...
 
Medan utbildarna satt och försökte prata om sina respektive utbildningar så höll arbetsförmedlaren på o skramlade med något i bakgrunden, flyttade stolar och grejade med papper, det lät precis hela tiden så det hördes knappt vad dom sa. Det var ganska störande, och det måste ha varit ännu värre för dom som faktiskt var intresserade av att gå utbildningarna =/
 
Aja...
Annars blev jag godkänd på provet jag skrev i torsdags :D
Så nu är det bara två prov kvar som jag MÅSTE klara, plus nationella provet...
Och igår lämnade jag in inlämningsuppgiften för kapitlet vi håller på med just nu och fick C på den :D
Det fick jag på den förra också så det känns jätte, jättebra :)
 
Igår kom nya minecraftuppdateringen Caves and Cliffs part 2 så jag spelade lite på kvällen, det var kul. Grottorna har blivit så himla stora nu (iaf de jag var in i) och världen ser helt annorlunda ut :)
 
Hörs sen
Kram
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: