2021-12-21
 21:17:44

Tisdag kväll :)

Gammal bild då jag inte orkade ta fram kameran just nu
© Soffiloffis
 
 
Nu har jag haft Nationellt prov, gaah... skönt o ha det gjort, bara o hoppas på godkänt nurå!
Känner mig orolig :'(
 
På rasten kom några tjejer från kursen o satte sig vid mig och pratade en stund innan det var dags för nästa del :) Då fick jag en komplimang jag kommer leva på länge, en av dom tyckte jag såg mycket yngre ut än 40 :D Tihi
 
När jag kom hem sen så klädde jag o Isabelle granen o försökte reda ut ett giganttrassel av julgransbelysning i flera timmar haha, tillslut tog Daniel över o lyckades få loss det efter lite svordomar :D
Imorron ska vi greja lite mer här hemma :)
 
Men nu har barnen jullov iaf :)
 
Ah hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: