2021-12-07
 11:29:00

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
 
Fy sjutton vad kallt det var idag! Jag trodde jag skulle frysa fingrarna av mig imorse när vi gick ut till bilen.
 
Nu har jag haft prov i geometri och jag hoppas verkligen jag klarade det. Men den här gången kändes det inte alls bra så vi får se =/
Det skulle vara skönt om det var klart så jag kan fokusera helt o hållet på sista kapitlet i boken.
 
Efteråt åkte jag hem till mamma o hämtade några julkalendrar som barnen hade fått av dom, jättesnällt :)
Hon var inte hemma just då så vi får kika förbi en annan dag.
 
Jag kom precis hem iaf och om några timmar har jag lektion igen.
 
Jag har förresten tänkt om lite angående utbildning. Tidigare var jag helt inne på att jag ville gå Samhällsvetenskapliga programmet eller Personal och arbetsliv, men det verkar vara ganska svårt att få jobb inom det (enligt bland annat AF) så jag har börjat kika lite på Systemvetenskapliga programmet istället. Men jag har ju lite tid på mig än att bestämma mig så vi får se vad det blir.
 
Hörs sen
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2021-12-09, 08:12:09

År de distansutbildning du ska gå eller är de på plats i någon skola omkring?
Själv vette fasen om ja klarat skolbänken.

Lycka till med sökningen sen 🙂

Svar: Det blir på plats vid högskolan dalarna, om jag kommer in :) Sen kan det ju bli distans ändå pga corona, man vet aldrig. Jag har tröttnat på att inte få jobb, mer än på sin höjd nåt vikariat här o där. Och då känns ju utbildning som en bra början :)Nej, det blir nog tufft, men i slutändan är det förhoppningsvis värt det :)

Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: