2021-12-30
 22:24:00

Torsdag :)

© Soffiloffis
 
 
 
Imorron är det nyårsafton, och det här året har verkligen gått jättefort!
Skönt, och äntligen blir det valår... riktigt najs :)
 
Det har hänt ganska mycket grejer det här året...
  • I februari sökte jag in till vårdadministratörutbildningen i Falun
  • Sen i maj (tror jag det var) fick jag skriva prov för att eventuellt komma in på utbildningen, dock misslyckades jag på en fråga och åkte ur uttagningen =/
  • Under sommaren/hösten kom jag till insikt om att jag behövde ta tag i mitt liv o verkligen se till att jag kan komma in på en utbildning nästa år, jag vill inte behöva ta säsongsjobb resten av mitt liv. Så jag bokade tid hos syon och började läsa matte 2 i mitten av oktober för att få fler valmöjligheter när jag ska söka till högskolan sen.
  • Flickorna började 8:an och Pontus började 5:an :)
  • Jag klarade mattekursen :D :D
 
Få se vad vi hittar på imorron.
Troligtvis blir det något gott att äta och så kanske vi har filmkväll
Självklart ska vi titta på fyrverkerierna också :)
 
Vad ska ni göra?
 
Ha en trevlig helg!
Kram
 
 


Milla
PUBLICERAT: 2022-01-03, 09:52:12

Firade hemma hos oss med släkten.
Käka å drack gott å skåda lite smällare vid 12 slaget.
Allt för lite sömn då de va kojtajm vid 3 på natt å vakna runt 8 å omöjligt att somna om.
Men va gjorde de. Sova mer andra gånger hinner en. 😆

Svar: Vad mysigt :) Det lät som en trevlig nyårsafton :) Oj jobbigt o få sova sådär lite, haha ja det är sant iofs :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: