2014-08-13
 13:23:00

Möten o Öppet Hus

 
 
Nu är jag på jobbet seda ett antal timmar, vi har haft möte o fikarast.
Och så har jag skrivit ut bilder till Öppet Hus som AME ska ha sen, då ska vi ha en utställning där :)
 
Det svåra är väl o veta villka bilder jag ska ta med i utställningen =/
Jag har kollat igenom alla mappar o har hittills bara hittat fem som jag kan tänka mej... det känns lite lite...
Ah, få se om jag hittar nå fler :)
 
Jag måste skriva ut alla bilder idag för imorron ska jag in till stan och vara med på Frans van Brüggens workshop. Den kommer hålla på i flera veckor så jag kommer troligtvis inte vara här på jobbet alls under den tiden.
 
 
© Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-08-13, 16:37:53 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken vacker bild

Svar: Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: