2014-10-09
 17:22:13

Tellbergsresan :)

 
 
Nu har jag varit i Tellberg utanför Leksand på Konferens med Arbetsmarknadsenheten (AME) och finsam, försäkringskassan, arbetsförmedlingen o soc mfl :)
Jag o Ingela dokumenterade det, så hon spelade in allt som sades och ska skriva ner det sen och jag fotade...
 
Det var jättegod mat och rummen var superfina! Det fanns bubbelpool i mitt rum så jag tänkte prova det, men eftersom det tog typ en timme (minst) att fylla upp det så struntade jag i det tillslut!
 
Det var trevligt iaf, och väldigt intressant :)
 
 
Månen lyste så fint på himmlen :)
 
 
 En annan del av hotellet :)
 
 
 Matsalen i huvudbyggnaden
 
 
 Vår fikakorridor :)
 
 
Jag o Ingela bodde i Huset till höger, hon bodde uppe och jag nere :)
© Soffiloffis


mams
PUBLICERAT: 2014-10-09, 18:11:31

Oj vad fint det ser ut, lite likt Åkerblads där Märta bjöd på födelsedags middag för något år sen.


mams
PUBLICERAT: 2014-10-09, 18:12:14

Oj vad fint det ser ut, lite likt Åkerblads där Märta bjöd på födelsedags middag för något år sen.

Svar: Ja det var jättefint, jättefina gamla byggnader :) Var jag med när hon bjöd på middag där? Har för mej att vi åkte åt det hållet nån gång och åt iaf :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-10-10, 08:03:20 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Wow, vilka vackra bilder:D
Oj, en timme att fylla....hade icke heller orkat vänta;)

Svar: Tack så mycket :) Haha ja det blev lite drygt o vänta tillslut :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: