2016-02-12
 00:07:00

Sjuklingar...

© Soffiloffis
 
 
I tisdags hade jag jobbsök, o sen på eftermiddan ringde dom från skolan och berättade att Julia hade huvudvärk, och hade haft det hela dagen så dom ville att jag skulle hämta henne.
Sen när jag kom dit visade det sej att det var båda tjejerna som hade ont i huvudet.
 
Så åkte vi hem och Isabelle och Pontus la sej i sängen o tittade på film, sen somnade dom och sov i några timmar. Julia satt o tog det lugnt i soffan. När dom vaknade sen tog vi tempen, och båda flickorna hade feber så nu har vi varit hemma igår och idag.
 
Jag har haft huvudvärk jag med. Inte ens panodil har hjälpt =(
Som tur är börjar det släppa nu iaf... jag hoppas den försvinner för gott nu!
Flickorna mår bättre, men dom blir hemma imorron för det är studiedag.
 
Själv ska jag tillbaks till jobbet imorron och då ska vi till ett vattenfall och fota, det ska tydligen vara väldigt vackert på vintern när det fryser till is. Nån stans vid Abborrberg tror jag det ska ligga...
 
Justja, erbjudandet vi fick i måndags gällde en resa till en plats i Sverige (vill inte skriva var ännu) någon gång i sommar för att dokumentera verksamheten där. Vi skulle få gratis boende under en veckas tid + resa dit o hem :) 
Jag fick ett mejl nu på kvällen där det stod att mina arbetskamrater hade pratat med Per-Ragnar om detta och att han var positiv till det :) Såå kul om det blir av!!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: