2019-02-12
 16:42:00

Tisdag!

© Soffiloffis
 
 
 
Idag har jag varit på Lernia som vanligt.
Strax efter att jag kom hem åkte Daniel till jobbet. Och precis när han hade åkt fick jag ett mail från hyresgästföreningen. Det verkar som att vår hyresvärd har planer på att renovera lägenheterna här i huset för att kunna höja hyrorna... Det känns både bra och dåligt.
 
Aja...
Pontus följde med Noa hem efter skolan och flickorna är ute och leker med Kevin.
Själv har jag fått värsta tokhickan som inte ger sig vad jag än gör =(
Blir galen!
 
Nu är det bara fem veckor kvar tills jag börjar plugga :)
Det ska bli så skönt när det är klart i höst, då har jag äntligen fullständiga gymnasiebetyg!
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: