2021-05-03
 13:41:00

Måndag

Lipsyl :)
© Soffiloffis
 
 
När barnen hade dragit iväg till skolan imorse gick jag o Daniel in och vilade. Men efter ett tag fick jag ett sms från en av tjejerna där hon undrade om jag kunde kolla om hennes dator var kvar hemma. Det var den inte så hon misstänkte att hon hade glömt den vid busshållsplatsen. Jag gick ner till busshållsplatsen och tittade men jag såg ingen dator och badhuset var stängt så jag kunde inte fråga där om de hade sett den, så då gick jag hem igen. Strax efteråt skrev hon att en vakt hade hittat den och lämnat in den på Spendrups, så för en liten stund sen var jag ner o hämtade den :) Skönt att den kom tillrätta och jättesnällt att dom lämnade in den där! :)
 
Annars åkte Daniel till jobbet nyss och snart kommer Pontus hem från skolan.
Jag och tjejerna ska försöka gå ner och träna idag, det har blivit lite dåligt med det den senaste veckan så...
 
Imorron har tjejerna distansundervisning om dom inte måste jobba ifatt i något ämne för då skulle dom till skolan ändå. Vi får se vad dom säger när dom kommer hem.
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: