2022-06-01
 16:43:00

Onsdag :)

Pontus när vi cyklade för några år sedan :)
© Soffiloffis
 
 
Igår kväll gick jag o barnen ut och cyklade lite. Det såg ut som det duggade innan vi gick ut men det regnade rätt skapligt, men eftersom barnen ville cykla ändå så åkte vi väl en vända.
Vi stannade vid Parkskolan och spelade ett bollspel som heter King (barnen hade tagit med en boll hemifrån) och sen åkte vi hemåt igen. Det var rätt skönt ute även fast det regnade, men nästa cykeltur tar vi nog när det är bättre väder :D
 
Annars har jag möte med min jobbcoach imorron. Det känns sådär eftersom en av uppgifterna jag hade o göra denna vecka inte är klar än, och jag kommer inte hinna klart med den tills imorron heller :/
 
Vi fick hem boken vi beställde i söndags, den kom redan på måndagen så det gick riktigt snabbt. Den verkar bra, mycket goda recept och tips :) 66 day challenge heter den men vi ska väl börja med det i juli hade vi tänkt...
 
Hörs sen
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: