2022-05-01
 22:01:28

Söndag :)

Hårfärgen jag ska ha i imorron :)
 
Igår på kvällen färgade jag håret på Julia, men vi hade bara en hårfärgsförpackning och det räckte inte på långa vägar. Så idag på eftermiddan åkte jag o flickorna in till stan och köpte nytt. Och nyss hade jag i färgen i håret på henne igen. Än så länge syns det ingen skillnad, hoppas det blir o göra det sen när det har fått verka klart...
 
Imorron ska jag vara med på distansmöte med Clockwork igen och sen efter det får det bli min tur o färga håret :D Längtar!
 
Hörs sen
Kram
 
 


Camilla
PUBLICERAT: 2022-05-04, 20:25:16

Va blev de för färg på dej å dottern? 😊

Svar: Dottern blev blond och jag ska bli svarthårig, har inte fått tummen ur o gjort det på mig själv än :D
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: